OP REIS - Reisverslag uit Székelyhíd, Roemenië van Build and Care Asperen - WaarBenJij.nu OP REIS - Reisverslag uit Székelyhíd, Roemenië van Build and Care Asperen - WaarBenJij.nu

OP REIS

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg Build and Care

21 Juli 2017 | Roemenië, Székelyhíd

OP REIS

Morgen is het zover dan vertrekken we naar Sacueni. Ik schrijf we maar dat klopt niet helemaal. Door omstandigheden kan ik zelf niet mee maar ....... onze God zorgt! Binnen 6 uur nadat ik in overleg met Martin die beslissing genomen had had Hij al iemand anders verlangens in het hart gegeven om te gaan. Stiena van de Brink gaat mee !! Deze week mocht ik alles aan haar overdragen en hebben we een fijne tijd met elkaar gehad. Er was ook gelijk een klik met met de jongeren. Ik ben zo blij en dankbaar dat ik dit met jullie wil delen.

Morgen (zaterdag) om 12 uur verzamelt de groep in Salem waar we een zegen vragen over de reis , nog een knuffel en een kus en dan op weg naar Eindhoven om aan het avontuur te beginnen.

Niemand van de vliegers is nog in Sacueni geweest dus het is wel een beetje spannend allemaal. Waar komen we aan, wie haalt ons op , waar slapen we , hoe zijn de jongeren daar en ga zo maar door. Willen jullie bidden voor hen?

Martin Cora Inge en Bas zijn al met de camper onderweg en hopen zondag in de loop van de dag aan te komen in Sacueni.

Nu ben ik net als jullie ook heel benieuwd naar de verhalen die we volgende week hier kunnen lezen!

Lieve groet,
Henriette

• 21 Juli 2017 - 11:07

Gerda Golverdingen.:

Leuk dat we weer mee kunnen lezen met de verslagen uit Roemenië. We wensen jullie een hele goede reis en veel zegen op jullie werk wat jullie daar gaan doen. Henriette jammer dat je verstek moet laten gaan, maar je plaatsvervangster gaat het vast wel redden daar. Fijn dat zij graag mee wilde.

hartelijke groeten vanuit Leerdam.
    Rinus en Gerda Golverdingen.

• 23 Juli 2017 - 12:56

Ewout:

Bijzonder hoe God voorziet in een korte periode! Ik ben benieuwd naar de verhalen. Een hele goede tijd gewenst met elkaar en de mensen daar!

Ewout