De vakantiebijbelweek - Reisverslag uit Székelyhíd, Roemenië van Build and Care Asperen - WaarBenJij.nu De vakantiebijbelweek - Reisverslag uit Székelyhíd, Roemenië van Build and Care Asperen - WaarBenJij.nu

De vakantiebijbelweek

Door: Marith

Blijf op de hoogte en volg Build and Care

25 Juli 2017 | Roemenië, Székelyhíd

Maandag (gisteren) gingen we rond 9 uur eten, omdat het zo warm was gingen we lekker buiten eten.
Daarna gingen we naar de ruime waar de vakantie bijbel week was.
Daarna ging Jennö met de kinderen het bijbelverhaal vertellen van Daniël
En toen gingen ze nog een paar liedjes zingen, toen was het onze beurt we gingen met de kinderen een fruitmand maken van 1 karton Bordje en fruit en groente (van papier)
Ze vonden het hé-le-maal geweldig
Daarna kregen ze een broodje met veel boter en een paar reepjes worst.
Toen dat klaar was gingen ze naar buiten en gingen ze Japans voetbal doen ze vonden het hele maal geweldig

Vandaag gingen we weer naar de vakantie bijbel week, er waren niet zo veel kinderen vandaag omdat het een betje slecht weer was. We gingen vandaag een bloem maken van koffie filters en waterverf daarna gingen we een armbandje maken toen het afgelopen was gingen we met de auto naar het Roma kamp. We zagen hele vervallen huizen onverzorgde mensen.

• 25 Juli 2017 - 16:46

Marina:

Leuk om jouw verhaal te lezen, Marith!
    Nog een fijne en gezegende tijd daar!

• 25 Juli 2017 - 23:01

Meta:

Martin & Marith,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en filmpjes te zien en te horen. Prachtig en we genieten er thuis ook van om te zien hoe jullie met de kinderen bezig zijn en het enthousiasme van jullie en de kinderen daar. Zingen, spel, knutselen, contact met elkaar en zo meer! Heel erg mooi en we wensen jullie nog een hele mooie, gezegende week toe! Stiena, wat mooi om te zien hoe je al mee kunt zingen in die taal!

• 26 Juli 2017 - 21:17

Sjoerd :

Bedankt voor dit verslag, Marith!