Weer veilig thuis - Reisverslag uit Székelyhíd, Roemenië van Build and Care Asperen - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis - Reisverslag uit Székelyhíd, Roemenië van Build and Care Asperen - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg Build and Care

05 Augustus 2014 | Roemenië, Székelyhíd

We zijn er weer, nadat Henriëtte enkele dagen geleden vertrokken is om te gaan werken heeft de rest van de groep zich prima vermaakt met het schoonmaken en opruimen van de VBW ruimte en het opruimen van het zwerfafval in de speeltuin.Ook hebben onze jongens doeltjes gemaakt voor hun voetballende vriendjes, die de persoonlijke aandacht `s middags vanaf 16.00 uur zeker zullen missen.Ook werden er nog wat souvenirs gekocht .Maandagochtend vroeg stonden er wederom 2 mannen voor ons klaar om aan een 3,5 tot 4 uur durende rit naar Cluj Napoca te beginnen vanwaar het mooie roze vliegtuig naar Eindhoven zou vliegen.Deze mannen moesten dan ook dezelfde afstand weer afleggen om in Sacueni te komen.
Hulde voor deze kanjers.

Aangekomen in Eindhoven konden de koffers ingeladen worden en werden we bij Henriëtte verwacht voor WARME frietjes, bitterballen en frikandellen.
Martin en Cora met Inge en Bas zaten al lekker in de tuin te wachten en ook Maarten was al van de partij.
Na een super gezellige maaltijd hebben we gedankt voor deze bijzondere tijd die we in Sacueni mochten hebben en ging iedereen moe maar voldaan naar huis.

Nog wat foto`s van de dienst zondagochtend en ons bezoek aan Oradea.

Dank jullie wel voor het lezen van onze blog en de leuke reacties.

• 05 Augustus 2014 - 22:28

A. De Vlamng:

Als oom van Martijn z'n moeder reageer ik alsnog. Door omstandigheden nu pas het hele reisverslag gelezen. Heel leuk om jullie vakantiebijbelweek zo te volgen.
    Heerlijk dat het voor zowel jullie als voor de lokale bevolking (jeugd) zo'n geweldige ervaring is geweest.
    Ik hoop dat jullie dankbaar op deze reis terug mogen kijken en ook mogen ervaren dat we het in Nederland, ondanks ons vele klagen, nog niet zo slecht hebben.
    De grote reisleider heeft jullie het enthousiasme gegeven om te sparen om deze reis mogelijk te maken en Hij heeft jullie ook weer behouden doen terugkeren waarvoor je Hem mag danken. Veelal bidden wij meer dan dat wij danken maar als we maar blijven bidden en op Hem vertrouwen dan komt het goed. ook al moeten we wel eens door een moeilijke tijd heen.
    Allemaal heel veel sterkte gewenst met werk/school en probeer anderen te stimuleren om ook aan zo'n project mee te doen. Veel geluk, het ga jullie goed.